17. mars 2014

Fargerike krakkar

Sjølv om me ikkje veit korleis vår framtidige bustad kjem til å sjå ut, heller ikkje akkurat kva stil me vil ha, har eg byrja å sjå på interiør. Noko av det eg har sett på, er ting og tang det går an å fikse og lage sjølv, slik som denne krakken. Ikkje i dei same fargane, men idéen om ein krakk med heimehekla trekk, synest eg er kjempekult (såg det vel fyrste gong på folkehøgskulen då ei av veninnene mine hekla seg eit trekk)! Eg kjøpte ein billig krakk på Fretex, oppdaga at det eigentleg var ein krakk frå IKEA, og fekk dimed tak i ein til. Det er ein rund krakk, liknande denne, med fire bein. Eg har hekla eit trekk som er firkanta, ei stor bestemorsrute, der kvart hjørne skal festast rundt beina på krakken, og eg har hekla eit trekk som er like rund som krakken. Oppskriften på det runde trekket, er henta frå boka Fargeglade oldemorsruter, skrive av Sarah London. Lett oppskrift å følgje, og det har vore så moro å ha eit hekletøy mellom hendene igjen. Hekling og ein kopp med kaffi er tingen. Manglar to små puter som eg kan ha mellom trekka og krakkane, men eg veit dei har heilt enkle, både runde og firkanta, stolputer på IKEA, så det fiksar seg :)

Legg igjen ein fin tanke