30. mars 2014

Topp 5 – nye songar



Eller i alle fall nye for meg, for ikkje alle songane på denne lista er nye av året eller frå i fjor. Mange av songane høyrer eg på radio sånn tidleg om morgonen når me et frukost. Andre høyrer eg på TV, i ein serie eller kanskje i ei lenkje som nokon leggjer ut på nettet. Eg er ikkje så flink til å høyre på ny musikk, høyre andre songar enn dei eg kan syngje til så høgt som eg berre vil nettopp fordi eg kan tekstane. Men innimellom finn eg nokre songar som er fengjande, fine eller berre minnerike:

"Little Lies" av og med Fleetwood Mac - 80-talet, det er sikkert og visst. Songen er frå 1987 og eg høyrde den fyrste gong på Popquiz. Kan ikkje songen så godt enno, men den osar av eit visst tiår, og det er herleg!

"Let It Go" med Idina Menzel - denne har eg jo nemnt før denne veka, men eg synest songen er fin og ganske så Disney, akkurat slik den skal vere

"Starman" av og med David Bowie - høyrde denne på radioen for nokre veker sidan, og med tanke på at eg har høyrd mykje på songen "Space Oddity" tidlegare, var det lett å høyre at dette var Bowie. Songen er frå 1972, så ny er den ikkje. Melodien festar seg fort og på refrenget er det berre til å nynne med

"Before" av og med Laurence Fox - Fox veit eg at eg har nemnt nokre gongar her på bloggen, men eg blir ikkje lei stemmen hans, melodiane og tekstane han skriv. Eg følgjer han på Facebook og her får eg alltid med meg når han har laga ein ny song (må også nemne "The Best Mistake" og "The Great Unknown"). Dette er musikk som eg høyrer på jamt og trutt

"Scotland" av og med The Lumineers - herleg song som eg kjenner frå serien Reign.

Legg igjen ein fin tanke