9. mars 2014

Topp 5 – denne veka

Denne veka vil eg seie har vore fin med vinterferie, regn og sol om kvarandre, familietid og gode krimbøker. Kjekt og herleg med ei litt annleis veke, trur ein treng det innimellom. Under kjem det fem punkt som viser det beste med denne veka, og desse punkta utgjer altså vekas topp fem-liste:

vere heime ein tur hos familien min - eg liker jo å bu for meg sjølv saman med kjærasten min, men det er eit eller anna med å vere heime hos mamma og pappa (gratulerer så mykje med dagen i dag, pappa) ein tur, sove på rommet mitt, vere på Sola. Og så er det veldig fint at me har tinga reise til min svigerfamilie i påska

køyre rundt og kikke på forskjellige bryllaupslokale - veldig greitt (og så klart kjekt) å vere ordentleg i gong med bryllaupsplanlegginga

høyre fine og kjekke songar som "I'll Never Find Another You" med The Seekers og "One Night In Bangkok" med Murray Head på Popquiz - me pleier å høyre på Popquiz kvar laurdag (ev. på nett-radio på sundagen), og så klart er det ekstra kjekt å vite svara på det progamleiaren spør om

blomar - då kjærasten min kom heim frå skulen i går, hadde han med seg ein fin bukett med roser i forskjellige fargar. Ikkje veit eg om det var ei forsinka valentinsgåve eller om det var ei lita oppmerksemd på kvinnedagen, men eg blir alltid like glad når han kjem med roser til meg :)

gå tur i det herlege vårvêret - nyte vårlufta, gå hand i hand, kjenne sola i ryggen, sjå på fine krokusar og dei vakre snøklokkane som poppar opp rundt omkring

Legg igjen ein fin tanke