29. jan. 2010

Overraskende hjemmebesøk ;)

Heilt siå den dagen eg reiste tbake t skolen fra juleferie, har eg visst at me hadde frivillig hjemreisehelg denne helgå. Og siå eg må fiksa meg både ny mobil og nytt kamera, va d greit å ta ein tur hjem. Familien min visste d, men d gjorde ikkje typen min :P

Pakket d lille eg sko ha med meg i går, så eg va fullstending klar for å dra då eg sto opp i dag tiligt. Men fust sko me ha nyheter, opprop, litt frokost og også litt undervisning (men siå så mange hadde reist allerede, droppte me rektors time). Kunst og håndverk, og då fortsatte eg på portrettet som eg holde på med. Med akrylmaling. Har ennå litt igjen, men eg glede meg veldig t å se d ferdige resultatet. Kvart på elleve va me som sko t Føyno klare t å dra, og då hadde eg fått melding. Fra typen min om at han hadde fått omgangssjuken. Uff, og eg som hadde tenkt å overraska han på seminar... Vel, vel...

Måtte stå og venta i nesten ein halvtime på Føyno, for bussen va ganske så forsinka. Og kaldt va d og. Men t slutt kom bussen, og me som sko hjem ellr på tur, kom oss avgårde. Hørrte møye på iPoden min på bussturen. Va framme i Stavanger kl. 14, og då føyk eg rett bort t ein blomsterbutikk og kjøpte ein rød rose. T kem? D trenge eg vel ikkje å sei... ;) Hadde skreve kort på ferjå, og så gjekk eg t leiligheten hans, la roså og kortet på trappå og ringte t han og sa at hvis han orket, så måtte han gå og se. D orka han, og han blei nok litt overraska. Han ringte opp og sko t å takka meg, då eg sa at d va ennå ein overraskelse. Fust så skjønte han ingenting, så sa eg at han måtte gå bort t vinduet og se ut. "E du her?", fekk et t svar i telefonen, og d va eg jo! D endte med at me snakkte sammen utenfor ytterdørå og d va jo koselig, d. Men d va vanskeligt å ikkje kunne gi han ein klem... Men eg greide i hvert fall å gi han ein skikkelig overraskelse <3

Ellrs så har d vært ein rolig dag hjemme blant kjente omgivelser. Slappt av med musikk, broren min lagte pannekaker t middag, og nå sitte me og ser på "Harry Potter og De Vises Stein". På VHS faktisk. Ellrs så blir d litt shopping i mårå, og diverse småpjus. Me blogges øve helgå ;)

Veldig glad i deg <3

Legg igjen ein fin tanke