9. jan. 2010

Dagen derpå...

Merka at eg va ganske trøtt då eg våkna i dag, sjøl om eg kunne sove ein time lenger. Men d va verdt å ver litt trøtt i dag, for d va ein kjempekveld i går! Opplegget nede på skolen i dag starta klokkå ni med d vanlige. Spiste hverken havregrøt eller cornflakes t frokost, men derimot kokt egg :) Skikkelig helgefrokost!


D va Latin-Amerika folkå som sko ha seminar i dag, og de sko fortella om Guatemala, vise bilder og filmer fra turen og generelt om Latin-Amerika (og då kom eg plutselig på at i mårå e d på dagen ein måned siå me kom hjem fra Afrika. Fy fillen, tiå går jaggu meg fort). Veldig mange bra bilder og morsomme filmer. Hadde også et lite innføringskurs i salsa, me prøvde å se kor mange me kunne stappe inn i "rødbussen" (14 seter, greide å presse inn 41 stk.), smakte på nachos (någe av d de fekk mest av på turen) og så va d plutselig middag. Grøt som vanlig, men d smakte jo veldig godt (eg e vel ein av de som e veeeldig glad i grøt). 


Ittepå va me ein gjeng som putla oss bort t filmrommet, for å se ein film. Så klart! Me endte opp med å se "Inglourious Basterds". Ein litt blodig og typisk Tarantino film. Men også litt vittig! ;) Va oppe på rommet ein times tid, og så va d kveldsmat halv sju. Rester fra lasagnen i går, litt hamburgere og masse salat. Nå blir d ein t film, "Defiance", men her på huset. Lørdagkos! :)



Kos i peisestuå

Legg igjen ein fin tanke