28. jan. 2010

Kvite dotter som falle ned fra himmelen.

Snø i dag. Regn i går. Eller omvendt om du vil. Ka skjer?! Heilt merkverdig. D e kvitt ute, samtidig som någe av snøen e begynt å smelta vekk. Eg skjønne meg jaggu meg ikkje på dette været her. Men d e kanskje ikkje meiningå heller. Ska slutta å fundera på dette og heller gå øve t ka eg har gjort i dag. Som allerede sagt så snødde d ein god del i løpet av dagen, og d starta allerede då me gjekk ned t skolen. Ingen spesiell morgensamling, men diverse info, så d tok sin tid før me satte oss ned og spiste frokost. Tiå fram mot kor gjekk fort, og i dag lærte me "Jambo"-sangen trestemt. Kjempeartig! Lille Miljø, og då sko me begynne å planlegga någe for neste helg. Me endte opp med å diskutera filmer og all slags aent løye.


Va oppom huset for å henta någe og så va d lunsj. Blei som vanligt møye snakking og babling. Fortsatte på lydbokå som me har hørrt på et par torsdager nå. Va et kapittel som va ganske merkeverdig å hørra på, men me kom oss igjennom d... ;) I tillegg så hadde me fargeblyanter og ark. Kjempegode kjøttkaker t middag! :) Musikk på rommet, både i form av Spotify og øving på trombonen. Ei aen av de her på huset og eg satte oss ut i fellesstuå og såg på filmen "Murder by Numbers". Spennende thriller! Smakte godt med litt kvelds, og me sang og tok heilt av på vei opp t husene ittepå. Morosamt :D Og mens me gjekk, begynte d atter ein gang å snø. Fantastisk med snø ute i mørket!



Ikkje min tegning, men dette va ein av de mange fine tegningene me tegnet under litteraturtimen ;)

Legg igjen ein fin tanke