8. jan. 2010

Nyttårsball på Bømlo folkehøgskule anno 2010!

D va nok dagens absolutte høydepunkt! Me gjorde jo ein god del før d, blant aent hadde me vanlig skole... :P Opprop, morgensamling og frokost gjekk jo som normalt. Klokkå ni va d tid for rektors time, og i dag brukte me møye tid på å gå igjennom evalueringen av forrige skolehalvår (elevenes evaluering). Og gjennomsnittet låg på ein ca. 5 (der 6 va d høgaste) :)

Resten av dagen, fra sånn ca. klokkå ti av, har gått med t valgfag (har bare et på fredager). D va kunst og håndverk (går litt på d samme som forming, men d e mer oppgavebasert, og ikkje så fritt). Oppgaven me fekk i dag va å lage såkalte "ugly dolls". D blei møye bruk av nåler, symaskin, saks og vatt. Blei flerne kreative forslag. Lapskaus t middag, så då lagte eg meg hellr nudler her på huset istedenfor...

Utøve kvelden blei sminken og krølltangå flittig brukt. På med finstasen, strømpebukse, høghelte sko og fine smykker. Sjøl om ikkje typen min va her, så hadde eg funnet meg ein date. Og av min kjære date fekk eg ein "rose" (en rosa, liten heklet dott), og me gjekk arm i arm ned t skolen då klokkå nærmet seg sju. Kjempefint og koselig nyttårsball med taler, kåring av "årets" (eg blei årets "strikketøy"), kåring av konge og dronning, quiz, underholdning, god mat, dansing og masse gøy! Og t slutt va d dansing t "I Will Always Love You"! Hadde d veldig fint, og har begynt å grue meg t å ta avskjed med denne utrolig fantastiske gjengen! For ein kveld og for et ball!

Bo og Katja, mine to "ugly dolls".


Kreativ gjenbruk hadde lagt så fin bordpynt


My date and I :D


SMIL!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Så fine dokke va Silje :)
Og du med krøller og greier. Søtt !
From: you know

Silje sa...

Yes, I know who you are! ^^
Jada, me brukte krølltangå flittig og hadde d ganske morsomt. Me danset og hadde d utrolig kjekt og koselig! Og løye med date ;)

Legg igjen ein fin tanke