25. jan. 2010

Eg e lykkelig!

"For jag er lycklig, lycklig...". Og d e heilt sant! Eg e lykkelig fordi eg har ein fantastisk familie. Eg e lykkelig fordi eg har så mange gode venner. Eg e lykkelig for å kunne ha muligheten t å gå på skole, og i hvert fall på denne skolen som eg går på nå. Eg e lykkelig for å bo i Norge. Eg e lykkelig for å ha sett Afrika både fra de fine sidene og de ikkje fullt så fine sidene. Og eg e lykkelig for å ha ein så utrolig fantastisk kjæreste <3


Vel, d va nok ein ny skoleuka i dag. Havregrøt t frokost (lenge siå sist...) itte å ha hørrt nyhetene, hatt opprop og alt d der. Vekestart, litt elevrådsting og rett opp t husene for å vaska. Gjekk fort og smertefritt d ;) Hadde husmøte, eg fekk godkjent rommet mitt og itte d slappte eg av med musikk og matpakken på rommet mitt. Så va d tid for linjefag, og i dag lærte me litt om forskjellen mellom folkemord og etnisk utrenskning. Og så såg me "Shake Hands with the Devil", ein dokumentar om folkemordet i Rwanda (der den kanadiske generalen (FN) fortelle kossn d va å bare stå og se på og ikkje kunne gjørr någe under de 100 dagene i 1994). Sterk historie!


Pannekaker t middag, og d smakte veldig godt! Bare slappt av, og d blei ingen aerobic på meg i dag. E ein god del "dedd-i-nasen", og ska derfor prøve å ta d litt med ro sånn at eg ikkje blir verre (i tillegg sov eg lite i natt pga. dette, så eg har fått kvilt litt også).


Og sist, men ikkje minst: heile grunnen t at eg e så lykkelig, akkurat nå, e at eg fekk ein søt, liten pakke i posten i dag av kjæresten min. Og eg visste ingenting! Der låg d et fint, lite kort, ein hjertesjokolade og søte gummibjørner. Kjempekjekt å få sånn ein overraskelse ein gang i blant! Ufattelig glad i deg <3



Pakken min


...og d pakken inneholdt!

Legg igjen ein fin tanke