7. jan. 2010

Ny dag, nye valgfag :)

Nok ein dag å stå opp t her på Bømlo. Høres kanskje litt trøttende ut, men faktisk så digge eg d (når eg fust e kommet meg ut av sengå og i gang med dagen) Og å se alle de utrolig hyggelige fjesene kver dag, e ein fantastisk følelse! Greide å legga meg litt tidligere i går, så då eg våkna i dag, følte eg meg ganske så utkvilt. T ein forandring! :P Og istedenfor å spise havregrøt, spiste eg ein skål med cornflakes t frokost. Ennå ein forandring, ja...


T å begynne med hadde me kor i dag med to av elevene som korinstruktører. Eg syns nå d gjekk bra, eg ;) Sang "Vem Kan Segla" og "God Help The Outcasts" (ein kjempefin sang fra filmen "Ringeren I Notre Dame"). Veldig kjekt å få synga litt igjen. Resten av dagen hadde me valgfag, og någen av valgfagene e nye i forhold t i fjor. Eg hadde Lille Miljø før lunsj, og d valgfaget hadde eg jo før jul også. Hadde "masseprodusering" av bordkort t nyttårsballet i mårå (någe som eg glede meg veldig t). Lunsj fekk me også tid t, og itte d va d et nytt valgfag, nemlig litteraturtimen. Her ska me hørra på lydbok/hørespel og diskutera og sammenlikna ittepå. Hørrte på ei bok av Paulo Coelho, og den va veldig bra (e ikkje ferige ennå då...).


Veldig gode kjøttkaker med alt tilbehør t middag. Har ellrs holdt på ein god del med å lage fotobok og d begynne å bli riktig så kjekt nå. Og snakkt ein god del med mine huskamerater :P



Snødekt landskap

Legg igjen ein fin tanke