5. jan. 2010

Og nu kan hverdagen begynne!

For d fuste: Godt nyttår t dåkk alle sammen!!! Håpe alle hadde ein fin ferie og ein fin nyttårsfeiring! Sjøl så feiret eg nyttår veldig rolig i år med familien, to venner av foreldrene mine og typen min (t sammen 7 stk). Veldig greit itte å ha hatt ein ferie med ein god del fart i... :P Va så vidt utenfor dørå med litt stjerneskudd og såg på rakettene før d va inn i varmen igjen! Resten av ferien va d lesing, har lagt puslespel, sett film, vært på kino ("The Imaginarium of Dr.Parnassus") og bare slappt av. Kunne godt hatt et par dager t hjemma... Men eg kjenne nå at d va ganske greit å komma tbake t skolen og alle folkå :)


Reiste fra Stavanger kvart på to mandag (i går), og bussturen oppøve gjekk greit. Traff på 3 av de eg går på skolen med, så eg va nå ikkje heilt aleina. Snø, snø og atter snø langs heile turen. Og i Haugesund havna me i rushtrafikken, så den halvtimen me hadde å gå på før bussen fra Føyno sko gå, blei plutselig veldig liten. Men me rakk den med et halvt minutt! Venta litt på Bremnes og ca. klokkå sju va me tbake t skolen! Kjempekjekt!


Opp halv åtte i dag, spiste havregrøt (naaam), vekestart og resten av dagen va d linjefag. Snakkte littegrann om turen, og ellrs om ka me ska gjørr i ukene framøve. T middag fekk me fust forrett, lammefrikassé t hovedrett og sviskekompott t dessert. Innom butikken ein tur, litt kveldsmat og quiz (der alle spørsmålene va knytta t kvinner!) der vårt lag vant! E ellrs spent på ka d nye året vil bringe :D



GODT NYTTÅR!

Legg igjen ein fin tanke