6. jan. 2010

Nyheter i fleng

Syns d va like fælt å stå opp tiligt som d d va i går. Merke at d e eg ikkje vant med nå som eg nettopp har hatt juleferie :P Og så e d så mørkt og kaldt ute... Men ja, ja. Kom meg ut av sengå, og itte ei litå stund, va d ned t skolen t nyheter, opprop og morgensamling. D va ikkje siste gang me sko hørra på nyheter i løpet av dagen. Fekk i meg litt "morgenmad", og klokkå ni samla linjå mi seg i peisestuå, rundt TV-en for å se på nyheter. Både på NRK og på TV2. Må jo sjekka ut ka som skjer her i verden... Kjente at eg va trøtt, og d va veldig greit å bare slappa av i sofaen, men likevel fekk eg med eg et par av nyhetene. D de snakket aller mest om, va kulderekordene her i landet. Ittepå sjekkte me ut lokalnyhetene på nettet, og så satt me i halvannen time og diskuterte alle disse nyhetene. Interessant og morsomt. Blei ganske ivrige någen av oss ei stund.


T lunsj i dag så hadde eg ei skjeva med jordbærsyltetøy. Satt og snakkte og bare slappte av, før d va tbake t linjefag igjen halv ett. Forsatte å jobbe frem mot seminaret me ska ha (om Afrikaturen) om et par uker. Og så blei eg ferdig med å oppdatere linjebloggen! :) Ellrs så blei d ein god del snakking her også... T middag i dag fekk med seibiff og någe jordbærfromasj (ellr någe i den duren) t dessert. Hadde ein liten øvingsøkt med trombonen ittepå og har bare dreve dank resten av kvelden.



Me fekk faktisk sjokoladekalender i går siå de hadde glemt den før jul ;)




Jordbæroverraskelsen...

Legg igjen ein fin tanke