15. jan. 2010

"Ja, vi maler og vi maler, og det blir så fint og flott..."

Sånn sett så va d vel d eg dreiv mesteparten av dagen... :P Men før d, så måtte me jo innom alt d andre me pleie å gjørr på fredager. Våkna t den analoge vekkerklokkå mi (siden mobilen min e konk) og den kunne lage lyd kan du tro! På ein aen side, når lyden e så høge som den e, så våkne eg i hvert fall. Såg på et klipp fra youtube av Monty Python, og d va ein veldig kjekk start på dagen ;) Koste oss ved frokostbordet, før d så va klart for rektors time. Tok opp litt diverse ting, någe angående skoleturene som komme (Kina og Polen) og andre sånne "småting". 

I løpet av dagen, så har eg jo "bare" hatt et fag, men t gjengjeld e d et veldig kjekt fag, nemlig kunst og håndverk! :) Begynte på å male et portrett på lerret med akrylmaling. Någe av d va bare t å klæsja på, for d va store overflater med samme farge, mens andre ting va mer pirkearbeid. Men veldig kjekt og morsomt! Innimellom dette fekk me jo lunsjpause som me alltid pleie... Ordentlig god, hjemmelaga fiskegrateng t middag! Nam! Snakkte med vennene mine her oppe på huset, heilt frem t kvelds. Og itte kveldsen, blei d musikalsynging (bare musikalsanger med andre ord) på musikkrommet!

Håndavtrykket t "heile Norges mormor" :D

Legg igjen ein fin tanke