5. apr. 2024

Blomstrete tradisjon


Snø når april er her, det var jo ikkje planen. For som mange andre i går, vakna me opp til eit vinterkvitt landskap. Sukk, og eg som trudde våren var her. Sånn på ordentleg. Hjelper litt å sjå desse bileta frå fargerike Wiig gartneri som eg nyleg besøkte. For femte året på rad var eg nemleg ein tur ut til Orre i lag med eit venepar. Ikkje noko foredrag eller arrangement i år, berre oss på ein liten gartnartur. Fyrst åt me god lunsj i kaféen, og granola, yoghurt, hasselnøttkrem og rabarbrakompott smakte supergodt! Testa ein ny drikk også med smak av bringebær og (meir) rabarbra, og den var såpass god at eg måtte kjøpe med meg eit par til å ta med heim. Etter å ha vore i gartneriet, tok me ein kaffi og noko attåt. Tøft at dei har ein så bra kafé der i tillegg til alle blomane og plantene.




For min del er det fyrst og fremst blomane som fangar merksemda mi sjølv om dei også har fleire urter og grønsaksplanter. Alle dei flotte fargane, sterke og klare, eg blir ordentleg glad av det. Koseleg å berre tusle rundt og prate i lag med dei fine folka eit par timar, oss og blomane.

Legg igjen ein fin tanke