10. apr. 2024

Beina fatt til ei seinvakt på jobb



Seinvakt og finvêr, måndag var slik og eg nytta sjansen til å gå til jobb. Prøvde å lese litt medan eg gjekk, men det varte ikkje så lenge sidan det blåste ein del trass solskin og blå himmel. Men eit par sider fekk eg no lese ;) Fuglane song, eg såg små blomar i fleire fargar, det var godt å bevege kroppen. Alt byrjar å bli grønare og grønare, så fint ute no. Ved kunstmuseet tok eg følgje med ei veninne som hadde heimekontor og som ville gå ein liten tur. Me gjekk i lag til Amfi Madla, og praten gjekk i eitt. Klagar ikkje på ein slik spasertur til på ein heilt vanleg måndag.

3 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Hei fine du! Jeg er voldsomt treg med å kommentere ( og ellers med ting i livet) men: gratulerer med vel overstått bursdag! Det med og lese og gå, det har jeg prøvd å få til lenge. Fungerer vel så dårlig på mobil som med faktisk bok for meg, da jeg blir skikkelig svimmel uansett hva det er jeg leser på. Men skulle ønske at det gikk! Kanskje hvis man går sakte nok? Jeg vil prøve igjen, for det er jo en helt nydelig kombo :)

Anna sa...

Hilsen Anna :D

Silje sa...

Hei og hå, og tusen takk, fine deg! :D Skal innrømme det at det ikkje er mange sidene som blir lese, skal jo faktisk også følgje med på kor eg går, tihi! ;) Men nokre sider er betre enn ingen sider. Håper du får ei flott helg! :D

Legg igjen ein fin tanke