21. apr. 2024

Kjip slutt på helga








Halsen er vond og energien er låg, typisk forkjøling. Det byrja i går og forma er litt opp og ned. Kom meg på jobb i går – eg hadde nemleg laurdagsvakt – og håper det heile ikkje varer altfor lenge. Heldigvis har det vore mykje anna bra denne veka, mellom anna spaserturar, lesing kvar dag (hadde jo to dagar fri på rad, og gjett om eg fekk sette av tid til fleire lesestunder), me feira mammas bursdag etter jobb på torsdag og stort sett hatt greie dagar på jobb. Veit du kva?! Eg har sånn sett ikkje noko meir å skrive denne aprilsundagen, og overlet difor resten til ei opprekning:
 
lita, men bra bok: Polakken, den nyaste romanen frå J. M. Coetzee
sjå ferdig Batman frå 1989, herleg med ein superheltfilm som ikkje er så seriøs
den tredje boka om Tally Olivia Adams var like god og rørande som dei to fyrste 
Bami, Dami, Haru, Soni og Yuni, ein kjempesøt gjeng små og store kattar
hundetreffpuslespelet
lamma som ein kan sjå fleire plassar nett no 
og apropos lam: sjekk ut denne nusselege illustrasjonen av Danielle Hooi
Balto var her hos oss eit par timar i går, alltid like koseleg
kjekt å vere med på orkesterøving igjen sidan eg ikkje var med på førre prosjekt
fargerike blomar som eg såg medan eg venta på bussen
å lese boka Ro av Sigri Sandberg var ei fascinerande og avslappande leseoppleving 
etter at eg las The Secret Garden førre månad, freistar det å sjå filmen frå 1993
vente på busshaldeplassen med ei bok i handa og sol i andletet
nyte synet av kveldshimmelen rett ved blokka vår før eg parkerte sykkelen for kvelden
feire bursdagen til mamma med laksemiddag, is til dessert og litt kortspel
"Staged Out of Context" – David Tennant og Michael Sheen er så morosamme i lag
høyre på musikk av Karl Jenkins medan me las i kvar vår bok
gå til jobb på fredag
sukk, blomar på trea er eit like nydeleg syn kvart år!
ingen tur i finvêret i dag (forkjølinga), men kaffi, ei kjekk bok og solskin i heimen lyste opp dagen

Legg igjen ein fin tanke