7. apr. 2024

April både med og utan snø, og ein bursdagsfredag











April heile veka, alltid litt artig når ein ny månad startar på ein måndag. Fri både måndag og tysdag, sidan jobb dei tre neste dagane og fri i helga. Tysdag var det årsmøte med orkesteret, og eg vil påstå at eg klarte å formidle budsjettet og reikneskapet på ein grei måte (store tal er ikkje mi sterkaste side, men eg har fått god hjelp både av mamma og av mannen min). Jobbdagane har vore litt opp og ned der fredagen alt i alt var ein bra dag med herlege kundar og fleire kjentfolk stakk innom. Og ja, eg hadde bursdag på fredag, kanskje det var det som gjorde utslaget ;) Kom heim til god middag og elles ein akkurat passe roleg kveld med boka i fanget. Bowla i lag med familien i dag som ei slags bursdagsfeiring, og det var moro! Resten av aprilveka mi kjem her, punkt for punkt:
 
som eg koser meg med bøkene av James Herriot, sit og småhumrar for meg sjølv når eg les dei! 
sykle heim onsdagskveld og oppleve himmelen i brann
få så mange koselege bursdagshelsingar frå mange flotte finingar
lita påskelilje langs jobbvegen min
tihi, det er så artig å følgje Bami og Dami som litt etter litt blir betre kjent med dei store kattane
sjå slutten av Bakemesterskapet og byrje på Shetland, begge på NRK Nett-TV
likte ikkje å vakne til snø på torsdag, men den låg heldigvis berre i snaue to dagar
prate lenge med ein tidlegare kollega i lunsjpausen min på fredag
fredagsselfie, for ein blomstrete vegg på jobb er jo den perfekte selfiebakgrunnen
høyre på The Comfort Book Club-podcasten om The Secret Garden av Frances Hodgson Burnett 
og ein annan video der Miranda viser fram alle dei nydelege utgåvene av boka
knallgode vegetarburgarar til middag som mannen min hadde laga – heimelaga middag, altså
ein veit kanskje kva ein får, men likevel likte eg boka Å isbade blant fjellene av Karin Härjegård
før årsmøtet: høyre på orkesteret spele medan Håkon Vestly var forteljar (Historien om Babar)
høyre på songar av Daniel Kvammen
blomane i alle moglege fargar i gartneriet ute på Orre
høyre "Up Where We Belong" på radioen på veg til årsmøtet 
Brambles Woodwork: å, sjekk ut alle dei fine små greiene Jarrod lagar av tre, det er kunstverk!
få gjort mykje på fotoboka
bowle i lag med familien midt på dagen i dag, ein ordentleg morosam sundagsaktivitet
ikkje berre ei bok av Herriot denne veka, men to: The Lord God Made Them All, kaffi og noko attåt

Legg igjen ein fin tanke