14. apr. 2024

Boksider både ute og inne




 




Ser av bileta i vekas sundagsliste at det er bøker det går, rett og slett ingen tvil om det. Ikkje at det er noko nytt, eller kva?! ;) Har både gått til jobb, sykla og tatt bussen denne veka, og høgdepunktet var å gå til jobb måndag der eg i tillegg gjekk i lag med ei god veninne ein del av tida. Musikalsk var høgdepunktet torsdagskveld, for då var det SSO-konsert og Jean Sibelius stod på programmet. Fiolinist Inmo Yang imponerte stort som solist, og det var kjekt å høyre Sibelius sin fyrste symfoni etter pausen. Få planar i helga, var ute på eit par ærend i går og kjente sola i andletet i dag då me tok nokre bilete ute. Slappa av med kaffi og lesing, sånt som er bra både kvardag og helg:
  
veldig kjekt å lese Mord i prestegården, den fyrste boka med miss Marple i hovudrolla
bruktfunnkjole, gul strømpebukse og fargerik mosaikk
finaste Mosvatnet, anten eg syklar eller går til jobb 
får jo lyst til å reise til Shetland no når eg nettopp såg ferdig den nyaste sesongen av Shetland
dei bittesmå fuglane som Jose Heroys heklar, er rett og slett superfine
klare å lese litt då eg gjekk til jobb måndag (vinden tok tak i sidene, så mykje lesing blei det ikkje)
tulipanane som lyste opp heimen ei heil veke 
eg spelte jo i skulekorps fram til eg var nitten, og denne boka høyrest så artig ut :D
skuggespel frå vårsola 
laurdagstaco og byrje å sjå Batman frå 1989
strikke medan me såg film
Haru er fin som stor, men akk, så søt han var som liten kattunge
lun kaffi, mjukt teppe og ei god bok
gåsehudfaktor allereie på fyrste tone av Sibelius sin fiolinkonsert
og lese eit par sider i ei bok då det var pause mellom fyrste og andre avdeling
Inger Lise Hope sin versjon av "Goodbye Yellow Brick Road" er også gåsehudfaktor
spele vidare på Snusmumrikken-spelet i lag med min betre halvdel
gjere ferdig og tinge heim fotobok frå fjorårets sommareferietur
raudstrupen som eg møtte i botanisk hage, fekk meg til å tenkje på Beatrix Potter sine teikningar
og når me snakkar om Beatrix Potter: introen til TV-serien er eit kjært barndomsminne
Turtschaninoffs Arvejord er ei fengslande historie om familien på Neverbacka gjennom 400 år

Legg igjen ein fin tanke