25. juni 2023

Sundagsliste omtrent midtvegs i 2023




Berre ei veke att av årets fyrste sommarmånad, berre ei veke att av årsvikariatet ved Vitenfabrikken. Eg veit enno ikkje kva som skjer vidare, prøver jo å finne meg ein relevant jobb, men me får sjå. Desse dagane har vore fylte med rolege og samstundes kjekke dagar på jobb, ordentleg sol og sommar, lesing om kveldane for å prøve å roe hjernen og eg har byrja på eit nytt strikkeprosjekt. I går fekk me gjort unna ein del ærend før ein roleg kveld, og i dag var me to og broremann ute på ein herleg gåtur langs kysten. Er vel snart senga for vår del, fyrst ei liste omtrent midtvegs i 2023:
 
i fjor las eg The Love Hypothesis og digga den, digga også Love on the Brain av same forfattar
kvardagsglede i å ha på sommarkjole, berre leggar og ei kjekk bok i fanget
hagefest tysdagskveld hos ein kollega med fine folk, mykje god mat og fargerike kaker
"Top 10 Broadways Songs That Make You Happy Cry" – mange gode songar i denne lista
helse på ein kjempenusseleg hund på jobb
svinse i det grøne graset med ein prikkete sommarkjole 
"All Movie Trailers Sound The Same" – lo høgt av denne frå TwoSetViolin
gå ein sundagstur i finvêret ute ved Tungenes der me mellom anna trefte på kule sauar
juniblomar på veg til jobb fleire av dagane
ein katt som helser på eit piggsvin, ein supersøt klassikarpå YouTube
tøff bok om Albania før og etter sosialismen: Fri av Lea Ypi 
soloppgang langs fjorden, sett frå togvindauget (blir aldri lei den utsikta)
byrje på eit nytt strikkeprosjekt, nok ein gong med garn frå Oslo Mikrospinneri
kult å vere med i denne lille miniguiden om togtur inne på SJ Norge sin IG-konto
sollyset som skein gjennom klinkekuleveggen
oransje grøftekansblome
heimelaga scones, appelsinmarmelade og kaffi frå ein finfin termos på sundagsturen
blomane i hagen til Anna!
bittersøtt å sjå den siste episoden av Great Canal Journeys med Tim og Pru i førarsetet
kjøpe garn i herlege fargar til ein sommarleg topp
som eg har kost meg med å lese The Princess Bride, og eg klagar aldri på ein god cappuccino

Legg igjen ein fin tanke