24. mars 2021

Ny Twiggygenser


Stort smil – og litt grining mot vårlyset på himmelen. For det er jaggu meg ikkje enkelt å smile utan å rynke littegrann på nasen når både vinden og lyset får tårene til å renne ;) Men som du ser er eg veldig glad for og nøgd med den nye Twiggygenseren. Denne gongen har eg som nemnt strikka eg den i eit tjukkare garn, nemleg Tweedy frå Pickles, i fargen teglstein. Diggar fargen, diggar snittet på genseren og eg synest olbogelappane som eg sydde på med det same garnet verkeleg blei prikken over i-en. Det var noko surt då me skulle gå tur på sundag, så det var ull frå topp til tå. Og kva er vel betre enn ei lita fotograferingsstund med ein ny ullgenser saman med sauane på Ullandhaug?!
 



Sauane var så raggete og kule. Dei lurte heilt sikkert på kva i alle dagar me heldt på med, tihi. Rart med det, men innimellom blir bileta tatt med mobilen betre med tanke på posering og motiv sjølv om kvaliteten er dårlegare, så eg sleng med to av dei også. Til slutt må eg le av det aller siste biletet som broren min tok: eit bilete av mannen min som tar bilete av meg med den eine sauen som står og tittar i bakgrunnen. For eit bakombilete! Gleder meg til å ta i bruk genseren oppe på hytta i påska. Etter det er det vel for varmt til å bruke den før hausten kjem snikande. Kjempegøy og avslappande å ha eit strikketøy å halde på med, og neste prosjekt er allereie på pinnane!

Legg igjen ein fin tanke