19. mars 2021

Småsyssel


Tweedgarnet kom endeleg i posten for eit par dagar sidan, og no er genseren så godt som ferdig. Sidan eg har hatt fri både i går og i dag, har eg brukt tida mi på å feste trådar og sy på olbogelappar (det blei så tøft!) i tillegg til å lese, bli glad av sola som tittar inn gjennom stoveglasa og prøve å slappe av. Kveldsskiftet var denne gongen noko meir travel og litt kjipare enn vanleg, så eg kjenner det er greitt å ha langhelg. Manglar framleis å komme meg ut i dagslyset for å ta bilete av genseren, men eg lover – det kjem eit blogginnlegg om genseren så snart eg har fått tatt eit par bilete ;) Ser elles fram til ein laurdag og sundag med lesing, god mat, ein gåtur ein eller annan stad og Kompani Lauritzen, generelt eit lågare tempo. Ei morgonveke igjen før det plutseleg er påske. Å, eg har allereie byrja å finne fram krimbøker, for inga påske utan krim! Snart er det middag, hej då.

Legg igjen ein fin tanke