12. mars 2021

Skuggespel tidlegare i veka

Kanskje ikkje heilt vår enno, for på onsdag sludda det jamt og trutt. Men det er Stavanger i eit nøtteskal, og sidan det er mars og snøklokkene har poppa opp, vel eg likevel å seie og tenkje at det er vår ;) Før eg byrja på kveldsskiftet, hadde eg fri måndag og tysdag. Sola skein og eg måtte ut for å kjenne vårlyset i andletet. Eg vinka til mi eiga skugga og stod ei stund og beundra dei lange skuggane på blokka vår. Skal jobbe i helga, så eg skal no vere inne i hallen uansett om det bøttar ned ute eller om sola kjem til å skine slik den berre gjer om våren. Håper på badegjestar som ikkje klagar for mykje på bookingsystemet og kor treigt det går, satsar på tid til litt lesing innimellom og kanskje får me betre vêr neste helg. Uansett. Ønskjer alle som les dette ei riktig god helg.

Legg igjen ein fin tanke