15. mars 2021

To av fleire gode bøker

"Biskopen og sognepresten sto lenge i forundring foran bokryggene, mens Ole Neset stilte seg bak dem, rolig og oppmerksom, støttet til sine to stokker. Det ble ikke sagt et ord. Det var som de alle tre ble stille i bøkenes nærvær." (s. 15)

"Today in Mr. Creighton's class, he does a quick lesson on pronouns before we break into critique groups to work on our stories. He says some of us aren't using them correctly. 
He. She. It. They. We. Them.
Mr. Creighton's right. Some people don't use pronouns correctly. For example, “she” is the correct pronoun for me. But people keep incorrectly referring to me as “he.”
She.
I can't wait until the whole world calls me by the correct pronoun.
She
Someday, they'll get it right. 
She
Someday..." (s. 81)

To gode sitat frå to bøker eg nyleg har lese. Heivolls Øksa og ishavet valde eg som denne månadens novellesamling. Skriving og forfattarskap, litteratur og liv og nye horisontar er hovudtema. Også i denne bok skriv Heivoll med ei kraft som treff hardt, og eg ser ikkje bort frå at eg kjem til å lese fleire av hans bøker i framtida. YA-boka Lily and Dunkin av Donna Gephart trefte også hardt med historia om Lily. Ho ønskjer å bli kalla Lily, men dessverre er det ikkje alle som ser og forstår at ho identifiserer som ei jente sidan ho er fødd gut. Dunkin er ny på skulen og slit med å passe inn – kven skal han vere og kven kan han stole på? For også Dunkin har sin bagasje. Desse to tar oss med på ei reise om venskap, identitet, fysiske og psykiske utfordringar og korleis det er å vekse opp i dag. Og slik fortset eg leseåret 2021. Fram til no har eg lese nærmare tretti bøker, dei aller fleste gode og kjekke å lese. Skal snart ta fram ei av bøkene eg les for tida og slappe av resten av kvelden.

Legg igjen ein fin tanke