14. feb. 2021

Pandaspel og tjueto andre fine punkt



Ser på sundagslista under og oppdagar at det plutseleg blei ein del punkt. For sjølv om ein del av punkta er det ein kallar småting, er dei alle viktige og har vore med på å gjere veka veldig fin. Veldig kjekt å ha publikum tilbake i svømmehallen, og sjølv om det har vore kaldt å sykle til jobb tidleg om morgonane, har det samstundes fått meg til å vakne. Og med sola i andletet på veg heim kan eg ikkje klage. Liten sundagstur i dag, elles må eg vel seie at det har vore ei roleg og avslappa helg med lesing og strikking, brettspel, film og fastelavnsbollar. Litt vittig at det er fastelavn, Valentinsdag og morsdag på same dag. Gratulerer med morsdagen, vår fine mamma! Skal no høyre ferdig ein streamingkonsert før det blir litt meir lesing og etter kvart senga. Tjuetre bra punkt kjem her:

✦ månadens Christie-bok var Parker Pyne ordner opp – kult å lese noko litt anna av Christie
✦ spele pandaspelet (eigentleg "Takenoko") i går kveld og "Kortskalle" i dag
✦ tommel opp at det endeleg er publikum i hallen igjen
✦ fleire søte og artige dyr som koser seg ute i snøen
✦ Truls á la Hellstrøm etter jobbdagane denne veka, så tøft og flott då dei var ute på Færøyene
✦ nok ein gong det skarpe og varme sollyset inn i stova vår midt på dagen
✦ ny vlog frå Jonna med nydelege bilete, kvardag og mykje snø
✦ avslappande å ta fram strikketøyet og strikke litt kvar dag
✦ pusle ferdig puslespelet
✦ blir alltid like glad når det er eit nytt innlegg inne hos Et katteliv, til dømes dette
✦ lage fastelavnsbollar til dessert i dag
✦ god prat med ein av mine nærmaste kollegaer og kjekk prat med gamle kollegaer
✦ i ein Great Canal Journeys-episode, overnatta dei på koselege Lengthsman's Cottage
✦ laurdagsmorgon med kaffi og ein liten, knallgod konfektbit (sjekk ut nettbutikken Fredag)
✦ bobla på Gamlingen mot himmelens vinterlys
✦ "Una Mattina" i ein vakker versjon med piano og cello
✦ møte ein finfin katt på vår lille sundagtur
✦ fjør med fargerikt mønster på den kvite snøen
✦ litt koseleg å sjå den originale Pete's Dragon frå 1977 på Disney+
✦ dei beste augeblinka frå sesong ein og to av Kongen befaler
✦ høyre på ein streamingkonsert med Oslo Messingkvintett 
✦ le av den franske forviklingskomedien Le Grand Blond avec une chaussure noire
✦ for grotesk for min smak, men det var no driv i Speilmannen, bok nr. åtte i Joona Linna-serien

8 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Traff dere på broren til Jeremias?? :-)
Nå er det snart 8 mnd siden Jeremias døde, men jammen får jeg fortsatt noen korte impulser der jeg "nesten" vil åpne ytterdøra for å se om han står og venter. Eller kanskje sitter han i hagen og venter på at vi oppdager han og åpner døra? Rart det der - men 18 år med rutiner forsvinner ikke så fort fra hjernebarken :-)

Silje sa...

Rart du skriv det her, for me var begge einige om at den pusen likna på Jeremias ♥︎Skjønner godt at du innimellom tenkjer at han er rett utanfor ytterdøra. Finaste pusen, han fekk no leve atten gode år :)

Anonym sa...

Grotesk krim, ja. Ann Cleeves, som har skrive TV-krimseriane "Vera" og "Shetland", kritiserte skandinavisk krim for å utvikla seg i den retningen. Sjølv har eg gitt meg på Jo Nesbø, det blir for grapse. Kan elles anbefala Shetlandserien i bokform, 8 bind tilsaman. Bøkene gir ein lyst til å reisa til Shetland! For min del har eg kost meg med Wallander på Netflix i det siste. Cilla

Silje sa...

Ann Cleves skriv kjempegode og (kan ein seie det?!) fine krimbøker. Er godt i gong med Vera-serien og har framleis Shetland-serien til gode. Sukk, har sett TV-seriane og eg får verkeleg lyst til å reise til Shetland sjølv ;) Tenkjer eg gir med når det gjeld bøkene til Kepler, skal heller kose meg med Agatha Christie og Ann Cleeves. Takk for påminninga om Cleeves, Cilla :D

Ida sa...

Enda en herlig søndagsliste Silje. Og med SÅ mange fine punkter ♥ Igjen, takk for at du deler. Du er så god ;) Den videoen med dyrene i snøen smeltet hjertet mitt helt. Jonna sin nye vlogg... jeg fikk både frysninger og gåshud for det er så magisk. Du er blitt bra flink å strikke ;) Og heldige du som har en kohort som er så glad i å spille brettspill. Jeg kunne ha spilt dobbelt så mye/ofte som vi gjør nå :P Jeg syns forresten også Kepler-bøkene er for drøye. Selv er jeg veldig glad i Unni Lindell og Jørn Lier Horst. De er passe spennende, men ikke sånn at de gjør meg redd eller at blir direkte uvel. Shetland må du forresten se Silje. Den er bare helt fantastisk! Den ligger tilgjengelig på Nrk.no. Nesten umiddelbart etter at vi begynte å se den bestemte vi oss for at vi skal reise dit en gang. Vi må bare vente på at en viss pandemi skal gi seg først ;)

Til Moder'n på Møre: Jeg skjønner så inderlig godt at alle vanene dere hadde med Jeremias sitter i kroppen. Og kanskje aller mest i hjertet ;) Etter 18 år sammen ville det nesten vært rart om det ikke var sånn. Jeg bærer med meg en bit av Bianco, vår pus som vi hadde i over 14 år, hver eneste dag. Både i tankene, hjertet og minnene. Han er på en måte der i alt jeg gjør. Og det er mest fint, men også vondt, for jeg savner han så mye. Varm klem til dere ♥︎

Silje sa...


Ida, du et berre best med alle dine fine og gode ord ♥ Tusen takk! Både Vera- og Shetland-serien har eg slukt, ver du sikker ;) Har lese dei fire eller fem fyrste bøkene om Vera, og er no freista til å byrje på Shetland-bøkene (og eg skjønner så godt kva du meiner om ønsket om å reise dit, det står høgt på lista her også). Jonna sine bilete og videoar er like vakre og magiske gong på gong ♥ Brettspel er alltid kjekt og sosialt, og strikking er visst plutseleg blitt ein ny favorittaktivitet :) Sender til slutt eit lite hjarte til Bianco og Jeremias ♥

Ida sa...

Ååå, jeg måtte gråte litt nå når du skrev at du sender et lite hjerte til Bianco og Jeremias ♥ Takk godeste du ♥ Jeg glemte forresten å si at den trøffelen med salt karamell fra Charbonnel et Walker er SÅ god! Håper dere har en finfin helg ;) Varm klem fra et kaldt nord ♥

Silje sa...

Jepp, den trøffelen var veldig god ;) Laurdagsklem frå regntunge Stavanger ♥

Legg igjen ein fin tanke