19. feb. 2021

Hus ved havet 🌊


Stemma til Moddi. Den har ein nerve, ein særskilt klang som både er sår og vakker sår, ru og litt hes. Aller finast er det når han syng på norsk, på sin fine nordnorske dialekt. Sjølv om"House by the Sea" er på engelsk, er det likevel ein av dei vakraste songane han har. Musikkvideoen er som ein draum, og med orda "They say home is the place where your heart is. Then I am home now, though I am far away", blir eg dratt inn i denne draumen. For det er noko kjenneleg med stemninga, samstundes som det er noko framandt med det heile. Ei heilt eiga kjensle. Moddi har også andre songar som eg kan høyre om og om igjen, der "Togsang" og "Kjerkegård ved havet" er to av dei. Set på musikkvideoen over, slapp av og la deg draume av garde. La tankane fare, lag deg ei fin helg.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Jeg er så glad i denne sangen, men nå er det lenge siden jeg har hørt den. Takk for at du minnet meg på den igjen ;)

Silje sa...

Berre hyggeleg, Ida! Fin start på helga med ein song som denne :)

Legg igjen ein fin tanke