21. feb. 2021

For det meste innekos


Berre innebilete i denne vekas sundagsliste. Eg har sykla til jobb kvar dag, og på den måten vore ute jamt og trutt, men det har ikkje vore noko særskilt som har fanga blikket mitt. Snøen er borte, eit par av dagane har det bøtta ned ute, og når eg ikkje har vore på jobb, har eg stort sett slappa av inne med kaffi eller te, ein serie, bøker og strikketøyet. Owææh, eg er så å seie ferdig med å strikke den T-skjorta, kva skal eg no finne på? Eg har ei strikkeoppskrift på lur som eg gjerne vil byrje på, men eg må skaffe meg garn fyrst. Elles har eg hatt fyrste jobbhelg med publikumsbading på aldri så lenge, og timane har foke av garde. Herleg å sjå alle dei som ønskjer å besøke oss, at det endeleg er folk i bassenget igjen. Lurer på om eg berre set i gong med å dele fine augeblink frå denne veka:

✦ fekk "besøkt" Hardanger i denne månadens novellesamling
✦ knallkule maskemarkørar kjøpt på Epla-butikken i_alt_stresset
✦ Pixar-filmen Soul på Disney+
✦ sukkersøt, liten panda
✦ Dvoraks åttande symfoni på Hovedscenen, gøy å høyre noko med sjølv har spelt med orkesteret
✦ ser gøy ut å overnatte i ei tretopphytte
✦ boka The Girl with the Louding Voice er ei sterk, rå og samstundes nydeleg leseoppleving
✦ og eg måtte ta med flotte to sitat frå boka, laga i appen Underline
✦ videosamtale med ei god veninne som eg ikkje har prata med på veldig lenge
✦ tilbakeblikk på november inne hos Niina
✦ kjekt å endeleg ha jobbhelg med publikumsbading
✦ Peter Hollens med ein fin versjon av Coldsplays "Fix You"
✦ svømme og dykke i bassenget før torsdagens kveldsvakt
✦ katten Audree og piggsvinet Herbee i ei fin tolking av eit bilete i Den lille prinsen
✦ Nadiya baker på Netflix, alt ser så godt ut og Nadiya er ein flott og herleg person
✦ sykle på vegar eg ikkje har sykla på ei stund
✦ fordi ein god latter forlenger livet: "Top 10 TV Presenter Laughing Fits"
✦ laurdagspizza, Kongen befaler og eit spørjespel
✦ streamingkonsert med SSO og ein dyktig fiolinist med Sibelius sin nydelege fiolinkonsert
✦ vårstemning og fine, fine Bianco
✦ klagar aldri på lesetid med akkurat passe høg klassisk musikk i bakgrunnen
✦ tetid og den herlegaste serien The Durrells

Legg igjen ein fin tanke