13. okt. 2020

"I'm so glad I live in a world where there are Octobers" 🍂




"[...] —a glorious October, all red and gold, with mellow mornings when the valleys were filled with delicate mists as if the spirit of autumn had poured them in for the sun to drain—amethyst, pearl, silver, rose, and smoke-blue. The dews were so heavy that the fields glistened like cloth of silver and there were such heaps of rustling leaves in the hollows of many-stemmed woods to run crisply through." (s. 269, Anne of Green Gables). Å, oktober, du kan vere ganske så fin innimellom.



Her om dagen tok eg med meg systemkameraet og kamerastativet ut i Vålandsskogen. Gult er kult (hi, hi), og kjolen er frå ein gjenbruksbutikk i Canada. Diggar den! Eg trur eg var ute i halvannan time, gjekk fram og tilbake for å skru på sjølvutløysaren, plukka blad for å ta "kaste-haustblad-bilete" (noko som var vanskelegare å få til enn eg trudde) og hadde det eigentelg ganske moro. Nei, hausten og eg er som sagt ikkje alltid bestevener, men når sola skin og alle fargane ute blir sterkare, då er det jaggu meg fint å vere til, akkurat slik Anne seier. Anne of Green Gables, altså. 🍂💛

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Åååå Silje så fin du er ♥ Og vi har alle noe å lære av Anne som lar seg så lett begeistre av den vakre naturen ♥ Å se, å nyte, å sette pris på. Selv om høsten ikke alltid er så "vennlig" av seg. Takk for et herlig blogginnlegg ;)

Silje sa...

Tusen, tusen takk, fine deg ♥ ♥ ♥

Legg igjen ein fin tanke