4. okt. 2020

Fleire gode bøker og dei berømte haustfargane



Oktober er i gong, og som du ser av bileta over, er det haustlauvet og alle fargane ute som fangar blikket mitt for tida. Greie dagar på jobb, mykje lesing, noko strikking og ei helg på hytta. Ei av bøkene eg har lese, tok det tid å komme i gong med, men etter kvart sat eg verkeleg og storkoste meg med den. Har også lese ei fotografisk dokumentarbok om Kielland-ulykka, og den var tøff. Det rann eit par tårer, boka gjorde eit sterkt inntrykk. I morgon er det ein ny måndag og ei ny veke – her i heimen er det haustferie! Blir heilt greitt med ei veke der eg kan lese og strikke endå meir, senke skuldrene litt ekstra. Tjo og hei, trur ikkje eg har så mykje meir å skrive, sjekk heller ut lista:

✦ trur The Love Story of Missy Carmichael kjem til å stå igjen som ein av årets favorittar
✦ gøy å bli endå betre kjent med Bailey og den finaste katten
✦ lese ut årets "Hele Rogaland leser"-bok: Plattformen som ikke kunne velte
✦ eg har lagra dette musikalske innlegget og tenkjer at her er det mykje bra musikk å høyre på
✦ gylne blad på eit tre rett utanfor blokka vår (gult er kult)
✦ lyset på alt det brune lauvet på bakken inne i Vålandsskogen
✦ vil besøke denne keramikkbutikken eller verkstaden til keramikar Carl Olaf Olsen
✦ hyttehelg med lesing, strikking, quiz, litt utearbeid og elles hygge
✦ sykle innom Madla bibliotek før jobben ein dag for å hente endå fleire bøker
✦ hytteturar i fleng, ser så koseleg ut, Synne
✦ traske ein runde rundt Mosvatnet i lag med ei veninne som eg ikkje hadde sett på lenge
✦ hi, hi, må jo berre smile stort av denne fuglen som syng temaet frå Totoro
✦ haustlauv på eit rustraudt tak
✦ Loulou, Coco og ein bitteliten kylling
✦ sjå ferdig den tøffe miniserien When They See Us, basert på ei sann historie
✦ morgonhimmelen midt i byen ein tidleg morgon rett før eg gjekk inn i svømmehallen
✦ "When it still was summer", to stemningsfulle innlegg inne hos Nina
✦ flotte haustfargar rett utanfor hytta
✦ slappe av med nye episodar av Kongen befaler og Eventyrlig oppussing
✦ James Corden, Lin-Manuel Miranda og Emily Blunt i ein herleg musikalkavalkade
✦ hytteaktivitet nummer ein: lesing!
✦ cappuccino og ein brownie på kafé med YA-boka We Are Okay

Legg igjen ein fin tanke