15. juni 2020

Penselstrøk

På det eine bordet i stova, ligg framleis vassfargeblyantane framme. Akkurat passe avslappande å teikne og måle litt i helgene. Bøker og lesing vil nok alltid vere den aktiviteten der eg slappar av mest, men eg har verkeleg funne ei glede i det å ta fram desse blyantane, papir og penslar. Inne på Pinterest har eg ei eiga tavle der eg samlar inspirasjonsbilete, og Youtubekanalen til sunshinearts er ei annan inspirasjonskjelde. Den runde teikninga med alle blada fann eg ein instruksjonsvideo på laga av Shayda Campbell. For dei som kjenner meg, veit de at blå er min favorittfarge, og dei to nedste er dei eg synest blei dei finaste. Til no, for eg kjem nok til å teikne og måle litt i ny og ne, på ein dag der eg treng å leggje frå meg boka, ikkje lese ord, men heller la fargane tale.

Legg igjen ein fin tanke