21. juni 2020

Bursdagsfeiring, balkonglesing og solnedgangsmagi

To dagar på jobb denne veka, dei andre fem hadde eg fri. Eg har for det meste lese og tatt det ganske med ro. Besøkt eit venepar (som også er mine kollegaer), vore ute på ein handlerunde i går og henta bøker på biblioteket, så heilt stille med boka i fanget fem dagar i strekk har det ikkje blitt ;) I går regna det ein god del, men vêret har stort sett vore nydeleg. Ordentlege sommardagar, og det er herleg å kunne sitje ute på balkongen med sommarkjolen på medan eg les i ei av bøkene eg held på med. Fridagane har foke av garde, men fem slike dagar er eigentleg akkurat passe. For energien er fylt opp og eg er klar for ei ny veke på jobb. Under ventar som vanleg ei sundagsliste:

✦ Gordimers Tjuvgods og andre noveller var denne månadens litteraturprisvinnar
✦ lese på senga ein kveld, høyre fuglekvitteret ute, sommarkveld på sitt beste
✦ eg er ikkje ein stor fotball- eller Vikingfan, men nyinspelinga av "Ein blåe dag" er jaggu meg fin
✦ ha på meg den arva kjolen og sitje ute på balkongen i sommarsola
✦ me ler høgt av kvar einaste Taskmaster-episode, eit fantastisk kult program
✦ om ein lurer på kor ein skal drikke kaffi når ein er på tur i Noreg – sjekk ut dette kaffikartet
✦ få unnagjort ein god del ærend då det regna i går
✦ endå ein video av geitene på Sunflower Farm, for dei er alltid like søte
✦ besøke eit venepar som har høner i hagen, for no er det komme to kyllingar
✦ prate med ein tidlegare kollega på biblioteket då eg skulle hente bøker
✦ har endå ikkje sett filmen, men songen "From Now On" er nydeleg, særskilt denne versjonen
✦ skuggespel midt på stovegolvet
✦ solnedgangane over Mosvatnet desse vekene – verkeleg kvardagsmagi
✦ hi, hi, artig å sjå tabbar frå serien Outlander
✦ måle litt med akvarellblyantane innimellom, til dømes teste ut dei forskjellige fargane
✦ feire mannen min littegrann med kaffi, is og heimelaga karamellkake
✦ kjekt og koseleg å bli betre kjent med den fine og herlege pusen Mira
✦ Leken blir alvor, ei forteljing som tar plass ein stad der Christie budde
✦ "The Best Movie Musicals of All Time from A to Z" – til dømes JCS og Mary Poppins
✦ middagsbesøk av broren min tidlegare i kveld

Legg igjen ein fin tanke