14. juni 2020

Fyrste kveldsskift på ei god stund

Litt kjipt å jobbe helg inne i hallen når det er tjuefem gradar ute, men eg har no fått vore ute på balkongen før jobb i vekedagane og etter jobb no i helga. Og eg har sykla til jobb i T-skjorte, så litt solskin har eg fått kjenne i andletet. Jamt over har dette vore ei kjempebra veke med mykje lesing, me har hatt det kjekt på jobb (mykje å snakke om når det er lenge sidan sist), vêret har som sagt vore heilt konge og eg har sett ferdig resten av serien Normal People. Las boka i fjor, og sjølv om eg veit at den fekk gode meldingar, syntest eg ikkje det var noko spesielt ved boka. Joda, den var god, men ikkje sånn at eg tenkte "wow!". Serien derimot, plutseleg nå forstår eg kva alle snakkar om. Sommarlys og fine blomar er andre kvardagsgleder desse dagane, resten kan du lese nedanfor:

✦ sundagskaffi og god is ute på balkongen
✦ kjempefin song, "Small Mercies", frå Glen Hansard
✦ Felix Ever After er ei nydeleg bok som tar opp viktige tema og passar ypperleg som pridelesing
✦ minikatt som blir passa på ein litt større hund
✦ kopp med latte på jobb og bølgande kunst på veggen
✦ sjølv om eg ikkje er særskilt fotogen med badehette, var det deilig å svømme igjen
✦ "6 ways to be antiracist, because being 'not racist' isn't enough"
✦ blir ikkje lei av å stå ute på balkongen og sjå ein finfin solnedgang
✦ humla i ei kløvereng
✦ superkule bokmerke, inspirert av gamle utlånskort
✦ sykle til og frå jobb i T-skjorte og knebukse
✦ lyset ute i skogen
✦ og lyset over naboblokka ein tidleg morgon
✦ er så gøy å følgje den fyrste HP-boka kapittel for kapittel, denne veka kapittel ni og ti
✦ gule blomar mot ein gul husvegg
✦ sluke Normal People
✦ Synne sitt innlegg om rasisme og om #blackouttuesday
✦ jobbe kveld og helg i lag med ein kul kollega
✦ lese ute på balkongen
✦ kjenner meg igjen i denne videoen, særskilt punktet om høge lydar og det å føle mykje
✦ måten Elizabeth Strout lar oss bli kjente med Olive Kitteridge, eg liker det

Legg igjen ein fin tanke