21. juli 2019

Sundagslista denne veka

To veker igjen til me tar ferie. Kjenner at eg lengtar etter den no, for eg innrømmer at det går i eitt med annankvar dag tidleg- og seinvakt, og helgene går litt for fort. Heldigvis er det stort sett fine badegjestar og kjekke dagar, altså. Men eg trur det er godt for alle å komme seg litt ut av byen og oppdage nye plassar. Også denne veka har eg prioritert å setje av tid til å lese, noko eg kjenner gjer veldig godt. Eg ler, eg gråter, eg slappar av, eg gløymer tid og stad. I bøkenes verd, innimellom er det der eg vil vere, tihi. Ein liten tur rundt Mosvatnet, grilling før helga tok til for fullt, ein bra film og beina på bordet er veka kort oppsummert utanom timane på jobb. Ikkje så mange timar igjen av denne veka, så det er på tide å dele mine høgdepunkt frå desse dagane i ei liste rett under:

✦ boka The Secret Adversary, den fyrste historia om Tommy og Tuppence
✦ morgondisen som låg som eit tynt teppe over graset
✦ "Top 10 Best Opening Scenes In Animated Films" med Lion King og Up høgt oppe
✦ få eit kort i posten frå finaste Sæby, ein dansk by som eg har mange gode barndomsminne frå
✦ litt småvittig å kjenne seg som Askepott når me sorterer armband (billettar) på jobb ;)
✦ interessant dokumentar om Orientekspressen ute hos NRK no, for tenk å reise med eit slikt tog
✦ å ha null planar no i helga
✦ grille ute på grasplenen med ein gjeng frå blokka vår
✦ endå ein gong dei fine skuggane på veggen som kjem når sola tittar inn
✦ traileren til HBOs TV-versjon av His Dark Materials – dette kan bli bra!
✦ plukke prestekragar og ha i eit vassglas på jobb
✦ sjå filmen The Untouchables med musikk komponert av Ennio Morricone
✦ Ine sine bilete frå vakre Efjord
✦ ny, kongeblå benk ved Mosvatnet
✦ sitje ute på balkongen og lese ein av dagane det var sol og ordentleg sommar
✦ byrje på den nye sesongen av Poldark, også denne på NRK Nett-TV
✦ ein koala som liker å bli klappa på magen
✦ gleder meg til å besøke Gotland når eg ser denne bloggposten inne hos Emma
✦ trilogien om Don Tillman er no ferdig, og eg likte veldig godt den siste boka: The Rosie Result

Legg igjen ein fin tanke