29. mai 2016

Tre bøker og ei heil veke på jobb



Har ikkje tenkt så mykje på det, men denne veka var eg jaggu meg på jobb kvar dag! Ein dag borte på Madla og dei fire andre nede i byen. På kveldane har eg lese pensum, men innimellom har eg også fått tid til å lese skjønnlitterære bøker som ikkje er pensum :) Er godt å kjenne at eg har ordentleg leselyst igjen etter ein lang vår med masterskriving og lite ork til å lese. Sånn elles så har eg ikkje så veldig mykje nytt å fortelje, så eg lar heller sundagslista oppsummere mi veke:

✦ høyre nokon spele "River Flows in You" på piano inne på Sølvberget
✦ lukta av ein nyopna pose med kaffi. Alltid
✦ magiske og vakre bilete frå Abisko inne på bloggen til Jonna
✦ gå tur i eit boligfelt på Våland, ein plass me ikkje har utforske før, og plutseleg høyre brassbandmusikk – Stavanger Brass Band hadde nemleg ein liten konsert ved Vålandstårnet
✦ "1o ting vi lo av på 1990-tallet"
✦ at me har papirbryllaupsdag i morgon 
✦ "Det er lov å gi opp!" – ein viktig tekst der eg kjenner meg litt igjen
✦ følgje livet rundt Breiavatnet månad for månad
✦ ei geit og eit morosamt nashorn
✦ skrive lappar til minneglaset
tute til "Se" med Andrea Bocelli, den finaste songen frå Cinema Paradiso som også blei spelt i kyrkja for nesten eitt år sidan
✦ kjekt med varierte arbeidsoppgåver på jobb
✦ setje av tid kvar kveld til å lese ikkje-pensumlitteratur (to bøker ferdig og ei nesten ferdig)
✦ morosam, rar og herleg film: The Music Man frå 1962 (sjå videosnutten over og "76 Trombones")
✦ sjå svaneungar ved Vannassen

Legg igjen ein fin tanke