3. apr. 2013

Sant!

Innimellom lesing og jobb, er eg ein del innom Pinterest, den sida som eg får så himla mykje inspirasjon frå. Eg har så lyst til å skaffe meg eit eige hus, ei heilt eiga leilegheit, no med ein gong, som eg kan innreie og dekorere akkurat som eg sjølv vil. Alt frå fargar på veggane til møblar og pyntegjenstandar. Det er ikkje så mykje eg kan gjere her i denne leilegheita som me leiger verken med tanke på farge på veggane eller fleire store møblar. Men bilete og pyntegjenstandar, joda, det har me enno plass til. Det er kanskje ikkje så nyttig, men enkelt er det (og det enkle er ofte det beste). Å klippe ut forskjellige bilete og lage kollasj ut av dei, leike meg litt i InDesign eller Photoshop eller lage papirugler. Denne gongen var det InDesign som fekk køyrt seg. Kanskje litt klissete, men det som står skrive på biletet, er noko eg verkeleg synest er sant. Og viktig. Ein kan ofte gløyme kva som verkeleg betyr noko for ein i ein travel kvardag. Synest i alle fall at dette biletet gjorde seg veldig bra på kjøkkenet saman med den fine orkidéen vår :)

Legg igjen ein fin tanke