15. apr. 2013

Eit lite plask

Ikkje at eg er veldig glad i regnvêr, slik dei som kanskje dansar i vasspyttane er, men eg måtte ut i går for å prøve å ta nokre bilete. Det kom ikkje så mykje regn som det det var meldt, men ei stund plaska det ned ute. Og no i dag: sol og blå himmel. Lite fargar når det er så grått (og kvitt pga. snøen) ute, men det blei no eit bilete med litt liv i. For dei som lurer, har eg hatt ei fin helg med skulearbeid (både på og utanfor skulen), gode filmar (Wes Anderson er ein fin fyr), stearinlys, musikk og "Popquiz" på radioen – ja, rett og slett ei helg slik den skal vere. Saman med han der fine ^^ Forelesningen på skulen i dag var, tja, det ein kallar "heilt ok pluss minus". Ikkje noko særskilt verken den eine eller den andre vegen med andre ord. Blir kjekt å sjå folka i brassbandet om nokre timar. Er det noko som verkeleg er min hobby, så er det korps, og då aller mest når eg får spele sjølv saman med folk som er like interesserte. For det var jo slik me møttest, han og eg. Korps er ein ekte lidenskap; berre sjå på dei i programmet Korpsfiksert som går på NRK i kveld ;)

Legg igjen ein fin tanke