24. apr. 2013

Eksamenslesing

Fyrste dag med berre eksamenslesing er overstått og eg må få seie at det har vore ein svært effektiv dag. Det er noko med å komme på skulen, setje seg ned, gjere det ein skal, ta ein lengre lunsjpause, fortsette der ein slapp og så gå heim der ein kan slappe av med god samvit. På skulen fekk eg endeleg sortert dei siste notata slik at eg no har ting samla. Eg må ha det for å kunne lese, for å lese noko viktig ein plass og noko anna viktig ein annan plass – det funkar ikkje for meg (men så er jo eg eit veldig ordensmenneske). Og så fekk eg også lese litt meir på den norrøne grammatikken. Den er absolutt verst; å lære eit nytt språk på tre månadar, der me i gjennomsnitt berre har hatt fire timar i veka, det er hardt, det. Men det hjelper litt å setje seg ned i ro og mak og få eit system på det heile. Den litteraturen me har, er jo ganske så fargerik utanpå. Hadde den vore like fargerik inni, så hadde vel lesinga gått som ein leik ;) Har jo ein del skjønnlitterære bøker i tillegg som eg bør ha kontroll på. Nok å gjere med andre ord. No blir det snart middag, og resten av kvelden skal eg gjere heilt andre ting enn å lese pensum. Kan ikkje sitje med pensum i fanget heile dagen heller...

Legg igjen ein fin tanke