25. feb. 2013

Vanleg skuledag med eit hint av forkjøling og brownies

Sjølv om eg hadde på meg lag på lag med ull på laurdag, har eg så klart greidd å bli forkjøla. Då eg vakna i går, rann det frå nasen min og halsen var heller ikkje heilt på topp. Eg får banke i bordet og satse på at denne gongen kjem det ikkje til å vare like lenge som førre gong eg var forkjøla (midt i eksamenstida i november-desember i fjor). Men, men. Eg tok det i alle fall med ro, fekk lese litt pensumlitteratur (som forventa), høyrde mykje på musikk og såg ein episode med Poirot som ligg ute på NRK Nett-TV. David Suchet som sjølvaste Hercule Poirot er berre fantastisk og eg storkoser meg når eg ser ein episode av den serien :) I dag sykla me utruleg nok til skulen, i sol og strålande vêr. Humøret er så mykje betre når det er lyst ute, graset er grønare og fuglane kvitrar. Satt på biblioteket ei stund der eg las både pensumlitteratur og anna litteratur (held på med Ildvitnet av Lars Kepler, den som eg fekk med lesebrettet, utanom det eg les som pensumlitteratur). Både før og etter forelesning traff eg på nokre av venene mine, og det er alltid like koseleg å slå av ein prat. Forelesningen var heilt grei, og no er eg heime igjen. På øvinga i dag, i pausen, skal me ha eit lite årsmøte for å snu korpsåret, og difor fekk eg lyst til å lage ei kake. Det blir browniekake med valnøtter, og eg håper at folka blir nøgde med litt kaffi og kake på møtet :D

Legg igjen ein fin tanke