4. feb. 2013

Litteraturhistorie

Måndagar er ikkje min beste dag. Eg skal ikkje tidlig opp, eg har berre to timer med forelesning på skulen, men likevel kjennast det veldig tungt å skulle stå opp, byrje på ei ny veke. Slik var det også i dag, faktisk litt ekstra tungt; sikkert på grunn av øvingshelga. Og det blir øving seinare i dag og i morgon. Sjølve øvingane er kjekke, men når øvinga sluttar halv ti, er ein ofte seint i seng, og når skulen byrjar klokka åtte dagen etterpå, vel, eg blir litt ekstra trøtt. Og litteraturhistorie er ikkje alltid det mest spennande emnet; det er ikkje eit emne som får meg til å hoppe i taket av glede. Men eg prøver. Eg får lese det eg skal til kvar time, og nokre av bøkene eller utdraga me les, er kjekke; det byttar litt på frå time til time, veke til veke. Til dømes er romanar som Lasso rundt Fru Luna kjekkare å lese enn dikt som er skrive på knotete gammalnorsk (les: dansk). Men eg har sjølv valt å ta dette studiet, så eg visste kva eg gjekk til ;) Eg får sjå fram til turen til Bergen og Sola til helga, kanskje motivasjonen stig litt?!

Legg igjen ein fin tanke