23. feb. 2013

Dugnad på ein laurdag

Då var dagens jobb unnagjort. Har nettopp komme heim i frå dugnad, og der har eg vore sidan klokka var kvart på ni i dag tidleg. Dugnaden hadde eg saman med nokre av musikantane frå brassbandet, og oppgåvene våre var å vere parkeringsvakt (og også ryddevakt) i samband med Boligmessa som er her i Kristiansand, i Gimlehallen, denne helga. Det var ein heilt grei dugnad, men eg er glad for at me rullerte på å vere ute og inne, for åtte timar som parkeringsvakt, ute i denne kulda, det hadde eg ikkje orka omtrent uansett kor mykje klede eg hadde tatt på meg! Sjølv om me sto ein del aleine, fekk me også vore sosiale innimellom, så det har faktisk vore ein ganske så okei dag :) Hadde det veldig koseleg med besøk på torsdag, og det blei mykje snakking (og ein film, nemleg Thelma & Louise). I går var det heimedag med pensumlesing og litt husstell. Skal slappe av i kveld med vegetarpizza, film og kanskje litt kortspel saman med min trulova (litt rart å seie det) – ein fin og roleg laurdagskveld. I morgon blir det nok litt meir skulearbeid før det er ei ny veke igjen, med skule, jobb og korps, på måndag :)

Legg igjen ein fin tanke