27. feb. 2013

Blomande miniorkidé

Eg er enno litt forkjøla, men er samtidig positiv og håper det går over om nokre få dagar. Dagane går elles som normalt med skule, korps og jobb. Hadde ei veldig kjekk øving på måndag, og eg trur dei likte kaka som eg bakte ;) Møtet tok heldigvis ikkje lang tid, så me fekk tid til mykje øving. 19.mars skal me nemleg ha konsert med Randesund Skolemusikk, så her må me bruke den tida me har så godt me berre kan. Det er alltid kjekt med konsert, og når me i tillegg skal ha det saman med eit skulekorps, er det kjekt å kunne vise oss frå ei god side med tanke på seinare rekruttering. I går var me veldig få (les: ni på det meste) på forelesning, men sånn kan det går når klokka var kvart over åtte om morgonen og lyrikk sto på planen. Kom heim før klokka var tolv, fekk lese litt pensum og også i den spennande krimboka (den som eg fekk med lesebrettet). Til middag laga eg ordentleg risgraut. Hadde det fint på jobb, og då me kom heim, satte me på Korpsfiksert på Nett-TV. Artig program som eg anbefaler alle å sjå, uansett om de er korpsinteresserte eller ikkje! Var innom skulen ein tur i dag også, og om ein time skal eg til Grimstad på styremøte. Legg ved eit bilete av miniorkidéen min som eg fekk av ei av mine beste veninner. Den har eg hatt i halvanna år, og no når det nærmar seg vår, har den byrja å blome igjen. Kanskje byrjar det snart å blome ute også?! Tusen takk for den fine blomen, og gratulerer så mykje med dagen din i dag! Du veit kven du er ;)

Legg igjen ein fin tanke