17. apr. 2010

Vel, ein litt usedvanlig lørdag

Ja, d har d vært på mange måter... Kom meg ut av sengå t okei tid, så eg rakk nyhetene og heile pakken. Og forresten: såg et ekorn som sprang øve veien på vei ned t skolen :) D va ikkje nok stoler t alle å sitte på i auditoriet fordi d ska foregå ting på d rommet på mandag når me ska ha Barnedag i forbindelse med FF. Godt med bløtkokt egg t frokost. Heklet ein god del, og nå e eg ferdig med heile veskå. Ska bare sy i fôr, så... ;) Kl. ti møttes me alle i auditoriet, og der gjekk me igjennom plan for FF og arbeidsoppgaver t kver enkelt. Innimellom øvde me også på de to sangene me ska synga i kor i kjerkå fustkommende onsdag. Fortsatte med forberedelser t FF itte koringå.

Grøt kl. to smakte veeeldig godt, sjøl om den va litt suppete... ;) Opp t huset ittepå, og der blei eg sittande på rommet t ei av mine naboer i nærmere tre timer. Blei møye snakking, någen tårer, ein del latter, sjokolade og druer. Satt litt ute i fellesstuå også, og plutselig va d kvelds. Kjente eg va rastløs, itte alt egentlig. Møye å tenka på, men d hjalp litt å se "Løvenes Konge" sjøl om d blei någen tårer der også... ;)

Simba va virkelig søt som liten :P

Legg igjen ein fin tanke