18. apr. 2010

"...ja, deg vil vi gratulere"

For i dag va d nemlig mamma sin tur t å ha bursdag. Nå e d bare lillebroren min igjen, så har me alle sammen i fammen hatt bursdag! ;) I løpet av dagen, fekk eg tak i na på telefon, og hu va rørt øve kortet og gaven eg hadde gjemt hjemma (då eg va der i påsken) ;) Veldig glad i deg, mammaen min!!! 

Hvis eg seie at dette har vært ein rolig og avslappende søndag, så stemme nok d. Begynte så vidt å våkne rett rundt elleve, og før eg sto opp, låg eg lenge i sengå og leste. Sto opp, fekk i meg litt solbærte og någe mat. Ellrs ennå mer lesing og...kryssord! He, he... T middag blei d biff stroganoff, og t dessert fekk me sitron - og karamellfromasj. Smakte veldig godt! ;) Øvde på trombonen, både på marsjer t 17.mai (!) og på diverse sanger fra "Rent". Ein vaffel blei spist, kryssord, lesing og Spotify. Og så litt kvelds og i mårå e d Fredsfestivalen...

Legg igjen ein fin tanke