25. apr. 2010

Fin avslutning på ukå!

Nok ein søndag, og nok ein uke, e snart omme. Dagen i dag har gått med t å slappe av og se film, sånn som me så ofte gjør her på skolen ein søndag...eller generelt heile veien ;) Våkna fuste gang i åtte-tiå, men eg sovna igjen og våkna ikkje før kl. va litt rundt elleve. Låg litt i sengå og leste i bokå, før eg fant d for godt å stå opp. Innom badet ein tur, og itte d fant eg någe å spisa og ein kopp med te imens eg satt og såg på musikalen "Annie". Nei, eg har faktisk ikkje sett den musikalen før, så d va jaggu meg på tide. Kjempesøt film med mange artige sanger!

T middag blei d koteletter m/ris, saus og grønnskaer ved siå av. Litt sjokolademousse t dessert. Tok å støvsugde rommet mitt ittepå, for d såg ikkje ut (ja, eg vett d e vaskedag i mårå, men eg bare måtte). "August Rush" ute i fellesstuå, og den filmen der...heilt fantastisk! Prestasjonene, musikken, alt! Nydelig film! Vel, eg seie jo d om de fleste filmer, men denne va virkelig verdig! Må sees! Litt kaffe og kaker, og ittepå va d bytting av klær. Fant meg to nye plagg :) Såg ferdig filmen, og ellrs lesing og litt kryssord. Kvelds, og så har eg endelig fått gjort ferdig veskå mi. Blei veldig fornøyd med resultatet, og spesielt siden d e mitt aller fuste hekleprosjekt! :D

Veskå mi, med svart fôr inni :D

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Steinfin sier mora di og jeg så den først og er helt enig

Silje sa...

He, he! ;) Tusen takk ^^

Legg igjen ein fin tanke