6. apr. 2010

Fem uker igjen....

Og der va påskeferien øve! Har hatt ein rolig ferie med litt hyttebygging, påskekrim, familiekos og besøk fra diverse kanter av landet. Lekt litt med unger har eg også gjort (og der e jo eg i mitt rette element som de fleste seie...). Og ellers, joda, har eg bare slappet av! ;)

I går, 2.påskedag, feiret eg 20-årsdagen min hjemme i stua. Flagget va t topps, me hadde reinsdyrsteik t middag, og t kaffen blei d både marsipankake og Daim iskake (som eg hadde laget). Og litt "sprudlevann" ved siå av. Fekk møye fint, bl.a. 3 mnd. gratis bruk av Spotify Premium, iWork t Macen, kjempefin lue, musikalen "Rent" på DVD, spillebok og hårføner (turkis faktisk). D fineste var nok likevel buketten med fine, røde roser som eg fekk av kjæresten min <3

Nå e eg tbake på skolen itte å ha reist med buss fra Stavanger. Sykt rart å tenke på at d e kun fem uker igjen... Ska nyte den siste tiå mi her på Bømmelulu så godt eg bare kan!!!

Nå begynne hyttå å ta form :)

Ein kjempefin bukett med røde roser!

"...det er flagget som vaier i vind"

Marsinpankakå som mamma hadde laget. Nam!


Bursdags"barnet" skjære opp iskakå ;)

Legg igjen ein fin tanke