10. feb. 2023

Artig med LEGO





Alt det stilige publikum bygg når dei stikk innom LEGO-rommet på jobb. Minions frå Despicable Me er jo alltid morosamme, og folk er så herleg fantasifulle når dei bygg med dei flate brikkene på veggen. Ei fotballbane og eit lite sjakkbrett er andre motiv som eg har blitt glad av å sjå kvar gong eg er i tredje etasje. Ikkje at eg kan kalle meg ein storfan av LEGO, men eg må jo seie at det er ganske kult å ha eit heilt rom fullt av alle desse fargerike brikkene i fleire fargar, fasongar og storleikar. For vår del var det ein litt annleis fredag: ingen av oss var på jobb, men derimot i ein sal på ein skule i Sandes i lag med orkesteret. Tre skulekonsertar i samband med DKS – den kulturelle skolesekken. Tre slike konsertar på rad tar på, samstundes var det kjekt å starte helga med orkestermusikk.

Legg igjen ein fin tanke