10. apr. 2022

Filmnostalgi og rart vårvêr




Forkjølinga sit i enno, og eg er no rimeleg lei av tett nase og heile den pakka. Tidlege morgonar er heller ikkje det aller kjekkaste. Likevel, med bursdag og påskeferie har det vore ei fin veke. Vêret desse dagane har eg ikkje skjønt meg på; snø og sludd den eine augneblinken, sol og nesten sommar den neste. Snø i april er ikkje det er ønskjer meg, april er snøklokker og grønt gras, gule påskeliljer og lilla krokusar, april er vår. Men slik er det no her til lands av og til. Og for all del, det har vore fleire andre kjekke ting enn "berre" bursdagsfeiring og no påskeferie, berre sjå her:
 
gjensyn med Kamilla og tyven, både boka og filmane, rett og slett ordentleg nostalgi 
og eit lite fun fact: det var film nr. to mannen min og eg såg den desemberkvelden me blei i lag ♥︎
få ein kjempeflott blomebukett, konfekt og ei rørande bursdagshelsing på døra av ei god veninne  
lese reisereportasje frå Hebridande, Orknøyene og Shetland i avisa Dag og Tid
hi, hi, eg fortset å dele desse videosnuttane av den skjønnaste, litte kattepusen
takksam for alle helsingane eg fekk på bursdagen min
Der krepsene synger var ei av dei beste bøkene eg las i 2019, gleder meg til å sjå filmen
Wordsworth sin kolleksjon med klassikarar (bøker, altså) som alle har eit nydeleg omslag 
hekta på å lese Herriot-bøkene – TV-serien All Creatures Great and Small er basert på bøkene
kjekt med ny vlog frå finaste Jonna 
byrje å sjå ein av påskekrimmane som ligg ute på NRK Nett-TV
lage ein strikkeprøve med mjukt garn i herlege fargar 
eit lite akvarium av resin i 3D, dette er ordentleg fascinerande å sjå på, særskilt resultatet
heimelaga pasta carbonara som mannen min laga den dagen eg hadde bursdag
god kaffi i ein fin (vinter)kopp, gode kaker og hygge heime hos eit venepar tysdagskveld
Ida har samla ein heil haug med fine, kvardagslege og andre gode ting i eit og same innlegg
besøke tre nusselege kaninar på sjølvaste bursdagen min
kaffe latte på Kanelsnurren og mykje prat med ei god veninne rett etter jobben på fredag
pusen Eskil som nyleg blei to år, berre sveip og sjå kor søt han var som liten :)
REKO-ringen torsdagskveld og i same slengen ein liten tur innom IKEA 
Elton John-medley av cellisten Hauser
tjuvstarte påskekrimmen med å lese ut Agentene, bok nr. 4 i spionthrillerserien om Slough House

Legg igjen ein fin tanke