1. apr. 2022

Foredrag og fine folk på Wiig Gartneri


Tredje året på rad at eg er med ei venepar ut til finaste Wiig Gartneri. Me køyrde ein gong på ettermiddagen i går, og i år var det ikkje "berre" for å handle inn planter til kjøkkenhagen deira og blomar til heimen vår – han eine kompisen min skulle halde eit foredrag om (nettopp) kjøkkenhage i lag med ei anna. Fyrst tok me ein liten runde og såg på alle plantane, prata og lo mykje. Veldig koseleg å helse på Susanne, ho andre som skulle halde foredrag. Etter kvart gjekk me bort til området der foredraga skulle vere. Kjekt å sjå at det allereie var komme ein del folk for å høyre på.




Sjølv om hage, grønsaker og dyrking ikkje er min store hobby, var det interessant og inspirerande å høyre Susanne og Dennis prate om emnet. Eg må også seie at eg er stolt over det Dennis har fått til på eitt år med Heddas gård i lag med Hansi, IG-kontoen Spiselig hage som er grunnen til at han held foredrag og ikkje minst boka med same namn som nyleg kom ut på Aschehoug forlag. Kjempestas å sjå venar brenne så sterkt for ein hobby at det går an å jobbe med det og inspirere andre til å bli like interesserte i dyrking og kjøkkenhagelaging. Gøyal kveld, det var akkurat det eg trong i går.

Legg igjen ein fin tanke