5. apr. 2022

Bursdagskake(r) 🎂🎈

Karamellkake på ein Mummi-tallerken i dag, eit stykke av ein mektig mokkakake på sundag. Sånn går det når ein har bursdag! Feira pappas bursdag på etterskot og min på forskot i lag med familien på sundag, og mamma hadde laga kake. Seier berre "nam"! Sjølv stod eg på kjøkkenet og laga karamellkaka i går slik at eg kunne ha med på jobb i dag. Stor stas! Og tallerkenen med Mummi-motiv fekk eg av mannen min i dag. Illustrasjonen er frå Tove Janssons bok Pappaen og havet, og det er Jansson sjølv som har teikna den. Fin! Til middag laga min betre halvdel heimelaga pasta carbonara, og utpå kvelden besøkte me eit venepar som nyleg har fått kaninar. Så skjønne (og ja, eg tok nokre bilete som garantert kjem litt seinare). Tusen takk for alle flotte bursdagshelsingar, plutseleg ikkje så ille å stå opp halv fem om morgonen. Og med det er nok ein bursdag over.

Legg igjen ein fin tanke