24. apr. 2022

Nesten som fleire feriedagar



I hovudet har det framleis vore påskeferie denne veka. Joda, eg var på jobb tysdag og onsdag, men eg starta veka med fri og avslutta den med endå fleire fridagar. Som eg allereie har nemnt, har vêret desse dagane vore strålande. Kjenner det gjer godt for humøret og energien. På torsdag stakk eg til byen for å vere med på eit bokpratarrangement og i går var me ute på ein kjempebra gåtur. Elles har eg lese mykje ute på balkongen og eigentleg berre tatt det med ro. Det kjem til å gå i eitt dei to neste helgene med konsert i Oslo og stemne på jobb. Tidleg opp i morgon, ei lita liste no:

kopp med god kaffi latte og månadens Christie-bok: Hvorfor spurte de ikke Evans?
naboen som høyrde på "Gabriellas sång" medan eg sat og las ute på balkongen 
byrje å sjå verdas finaste Heartstopper på Netflix ♥︎
høyre Ella M. Hætta Isaksen prate om Derfor må du vite at jeg er same, boka ho nyleg har skrive
Martin som etter mange år fann ho som redda han då han drukna som fireåring
kvitveis i fleng då me gjekk Hålandsvatnturen i går
soloppgangen då eg sykla til jobb på onsdag, ein super start på dagen
ny vlog frå Bonnie Wright der me får sjå den nye boka hennar Go Gently
blomar på trea
treffe på ei god veninne midt i byen, koseleg å prate eit par minutt
20 påskebilete inne ho Synne, påskestemninga er til å ta og føle på
lese Under udalatrærne som denne månadens bok av ein ikkje-vestleg forfattar
"Lås in mig og släng bort nyckeln" – fine Emma skriv sterkt om demens i nær familie
is og reisereportasje frå Shetland etter laurdagsturen
minipusen som vil leike
stikke innom ein bruktbutikk og sidan biblioteket etter torsdagens bokprat
leseeksemplar av den tredje boka i Den magiske bokhandelen-serien
eldre låt, men Gotye sin musikkvideo "Somebody That I Used to Know" er ganske stilig
sluke krimserien Vera, britisk krim er den aller beste 
katt og kyllingar, søte venar alle i hop
sitje ute på balkongen med kaffi og bok, noko eg har gjort omtrent kvar dag

Legg igjen ein fin tanke