18. feb. 2018

God bok, spennande bok, litt snø og nokre koppar kaffi

Endå ei veke er snart slutt og her i byen har det vore vinterferie. Ikkje at verken han eller eg har hatt ferie, men på min jobb har me fleire arrangement i vinter- og haustferien, så eg har merka det på den måten. Kodeklubb, trylleshow, mykje å rydde og mykje å gjere, både på Madla og i byen. Kjekt! I løpet av veka har eg prioritert å lese om kveldane i tillegg til å fortsetje å mekke saman eit lite bryllaupsalbum. Joda, eg veit, det byrjar å nærme seg tre år sidan, men som tidlegare nemnt: ting tar tid. Helga har vore akkurat passe roleg med lang og herleg gåtur, lesing, franskøving, gammal komedie med Humphrey Bogart i spissen og me fekk spelt "Scrabble". Måndagen er her om berre nokre timar, men eg er klar. Og aller fyrst kjem sundagslista rett under her:

✦ kaffi på lur ute på tur saman med den finaste; me gjekk nemleg Vaulenturen saman i går
✦ beste Emma har skrive eit supert og ærleg blogginnlegg om kroppen – eit stort heiarop
✦ buss til jobb, for plutseleg var verda kvit igjen
✦ snøen som låg som eit kvitt teppe på dei grøne buskane
✦ få eit fint Valentinskort (ja, eg blei rørt) og ete god middag etter seinvakta på jobb
✦ "Top 10 Greatest Winter Olympic Athletes of All Time" – med heile fire norske utøvarar
✦ ha med meg litt kaffi på veg til jobb i min vakre termokopp
✦ sjå ein episode av Heartbeat, særskilt fordi det var lenge sidan sist
✦ det går ikkje an å bli lei små, søte kattar som desse og desse (eg smiler i alle fall stort)
✦ ei glede å lese bøkene til Patrick Modiano, denne gongen Ungdomstid
✦ alltid noko å oppdage på veggane i sentrum: lille Woodstock frå Peanuts (eller Knøttene)
✦ måtte le litt av denne: åtte rare, norske ord som ikkje gir meining for andre enn nordmenn
✦ årets snakkis, Kvinnen i vinduet, var rett og slett superspennande og vanskeleg å leggje frå seg
✦ ny kafé på senteret på jobb då Espresso House opna på torsdag
✦ høyre songen "Kamilla og Sebastian" frå Kamilla og tyven på radioen ein dag
✦ solstrålar inn i stova vår, så godt med meir og meir dagslys
✦ spele "Scrabble" og ete ein liten sjokolade

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Heartbeat <3 Fineste serien. Da jeg var liten trodde jeg de sang Garfield, som i Pusur, høhø. Håper denne uka er like fin! ^^

Silje sa...

Å, så artig! Er sikkert mange slike songar som ein høyrde feil tekst på då ein var liten ;) Håper du også har ei strålande veke :D

Legg igjen ein fin tanke