26. juni 2016

God bok, mykje jobb og null skule

Denne veka har det vore jobb frå måndag til og med i går, både nede i byen og på Madla. Veldig kjekt, men kjenner eg kunne ha hatt ein dag til med fri med tanke på at det er jobb igjen i morgon. Heldigvis har eg hatt null skule å tenkje på, berre jobb, og har jo sånn sett hatt kveldane fri. Skuldrene har vore senka, eg har hatt tid til å lese, fortsetje med å lage fotobok, gå nokre små turar, ta det med ro. Tenk – om berre nokre dagar er juli her. Her er sundagslista, den siste i juni:

✦ lese ut den fine, såre og gode boka Eleanor & Park
✦ når eg ser slike bilete, kunne eg fint ha reist til Island no med ein gong
✦ hjelpe nokre turistar på bussen som skulle av ved Jernaldergarden
✦ den niande episoden av Synne sin podcast, blir så glad kvar gong det kjem ein ny episode
✦ at mannen min las dei 20 spørsmåla frå Dag og Tid ved frukosten onsdag morgon
✦ "Room filled with empty people", eit sitat henta frå den vittige filmen Murder by Death
✦ vere på kino med ei god veninne der me såg Et helt halvt år og så eit kafébesøk etterpå :)
✦ alle desse fine dyra som er så glad i kvarandre
✦ rydde heile klesskapet, både han og eg, og det blei til saman tre fulle posar med gi-vekk-klede
✦ sjekk ut desse espressokoppane – eg er særskilt svak for dei gule :)
✦ apropos espresso: teste ut den nye espressokanna og bruke dei fine koppane frå Kyrkjetorget
✦ om lesekampanjen Sommerles som me blant anna har på Sølvberget denne sommaren
✦ ete ute på restaurant med familien min ^^
✦ opent brev frå kronprinsparet i samband med Pride
✦ vassliljene i Vannassen
✦ denne lista med så mange ting ein kan gjere om sommaren som nesten alle er gratis, hos Emma
✦ hjelpe til med å flytte barnebiblå frå 3. til 2. etasje; Nye Sølvberget kjem til å bli så bra

Legg igjen ein fin tanke